Služby nákupu

Máme za sebou více jak 20 let zkušeností s nákupem dílenského vybavení a profi nářadí pro výrobu, montáž a údržbu. Vyjednávání s výrobci na jedné straně a perfektní znalost požadavků z provozu na straně druhé. Víme, kdy a kde zatlačit, abychom vylobovali nejlepší cenu, aniž by došlo ke ztrátě kvality. Naše nákupní procesy jsme vyladili na maximum. 

 

Nabízíme toto know-how v podobě zajištění strategického a operativního nákupu ve vaší firmě. Pomůžeme vám významně snížit náklady, spojené s pořízením nářadí, strojů, nástrojů a spotřebního materiálu.

 

Jak na úspory v nákupu?

Efektivní nákup

V oblasti tzv. nepřímých nákladů MRO (údržba, servis, montáž) je často možné dosáhnout výrazných úspor, a tím i ziskovosti na straně zákazníka. Pojďme se podívat, jak na to:

 

Vylepšíme vaše nákupní procesy

 

  • z letitých zkušeností známe vývoj cen nákladových položek MRO a orientujeme se v aktuální nabídce výrobců - nabídneme položku odpovídající jak cenou, tak kvalitou a dostupností
  • spolupracujeme přímo s výrobci, známe jejich specifické podmínky a víme, nač se při vyjednávání zaměřit - bonusy přeneseme na zákazníka
  • po přezkoumání výkazu nákupů položek MRO ukážeme okamžité možnosti úspory konsolidace dodavatelů - čím méně dodavatelů, tím méně objednávek, faktur, jednání s více lidmi - nákup bude mít víc času soustředit se na jinou důležitou práci
  • snížíme náklady na dopravu zboží, eliminujeme neschválené lokální nákupy, minimalizujeme riziko neetického jednání zaměstnanců, zlepšíme vaši správu skladu a zásob

 

 outsourcing-nakup.jpg

 

Nářadí a nástrojům rozumíme, víme přesně, co nabídnout

 

  • známe svět nářadí, strojů a nástrojů – vysoká profesní způsobilost
  • nabízíme služby technika v místě pracoviště
  • nové projekty - se zákazníky spolupracujeme při plánování nákupu MRO (naši technici tipují konkrétní položky)
  • předložíme vzorky při nových projektech, nákupech - nabídneme více možností
  • víme, na co přesně se zeptat, abyste dostali výrobek, který skutečně potřebujete

 

cara.jpg 

Více informací?

Zeptejte se nás, jak můžeme pomoci ušetřit náklady na nákup právě vám. 

Těšíme se na vaše zadání!

Propojení ERP systémů

Operativní nákup zahrnuje veškeré aktivity, které začínají po uzavření kontraktu s dodavatelem a končí příjmem dodávky. Největší část aktivit operativního nákupu zaberou procesy spojené s požadavky položek a jejich schvalování, zjišťování informací o aktuální skladové dostupnosti, příjem zboží, párování a kontrola dokumentů.

Velkou část těchto činností lze zautomatizovat a výrazně tak snížit podíl manuálního zpracování a tím i chybovost. Veškerou ekonomickou a skladovou agendu vedeme v SAP, který propojujeme s ERP systémy našich zákazníků a zajišťujeme automatickou výměnu dat na různé úrovni.

 

cara.jpg 

Více informací?

Zeptejte se nás, jak můžeme pomoci ušetřit náklady právě vám. 

Těšíme se na vaše zadání!

Z nápadů, zavedených u vybraných zákazníků:

  • vytvoření produktového online katalogu s interními čísly zákazníka ve speciální aplikaci pro SAP
  • konsignační sklad s plánem dodávek a zpětným ročním bonusem
  • značení zboží při výdeji interními čísly zákazníka
  • nastavení expedice zboží v pravidelných termínech a času určenými zákazníkem
  • automatická měsíční fakturace dodaného zboží a služeb

 

sluzby_individualni-zakaznicka-reseni.jpg

 

cara.jpg 

Trápí vás komplikovaný tok zboží a výměna informací s vaším dodavatelem?

Zeptejte se nás, jak bychom komunikaci nastavili my. 

Těšíme se na vaše zadání!